2024/2025
Kõige minateadlikum õpilane 2025
Karmel Karro (C) – Ta on tugeva enesedistsipliiniga kohusetundlik õpilane, kes on harjunud eesmärgipäraselt tegutsema. Ta õpib palju ja teeb teemad endale põhjalikult selgeks. Varsti saab ta maitsta oma suure töö vilju, sest lõpetab gümnaasiumi medaliga. Lisaks õppimisele mahub ta ellu muudki. Näiteks on ta aastaid teinud rahvatantsu ning oma rühmaga läheb ka suvel tantsupeole. Talle meeldib liikuda ja ta nõustub ütlusega, et terves kehas on terve vaim. Oma viisaka ja lugupidava käitumisega on ta kõigile eeskujuks.
Gudrun Roosiõis (D) – Gudrun on väga töökas, kohusetundlik ja sihikindel. Seab endale eesmärke ja pingutab, et need saavutada. Ta teab, mida tahab ja mis teeb teda õnnelikuks. Probleemide korral ei otsi ta süüdlast, vaid vaatab esmalt enda sisse — mitte enese süüdistamiseks, vaid mõistmiseks ja kasvamiseks. Gudrun aitab hädasolijaid ning tema peale saab alati kindel olla. Ta on aktiivne ja sõbralik suhtleja, kes leiab kõigiga ühise teema, millest rääkida. Gudrun on aktiivne õpilasesinduse liige ja annab kooliürituste korraldamisel oma panuse. Lisaks headele õpitulemusele paistab Gudrun silma ka naistemaadluses, kus on saavutanud mitmeid märkimisväärseid tulemusi. Kindlasti osaleb ta igal spordiüritusel ja motiveerib osalema ka klassikaaslasi.
Kõige sotsiaalsem õpilane 2025
Kristofer Haljas (A) – Teda tunnevad meie koolis kõik. Tal on igas klassis mõni sõber. Ta on väga positiivne ja viisakas ning saab kõigiga hästi läbi, kaasa arvatud õpetajad. Keegi pole teda kunagi hädaldamas või halvasti ütlemas kuulnud. Ta on uudishimulik ja jõuab alati sündmuspaigale, kui midagi juhtub. Tundub, et ta elabki koolis. Hobisid on tal mitu – rahvatants, Liblikapüüdja, sport. Ka aktustel meeldib talle esineda. Loengute osaluskursuse rekord jääb ilmselt igaveseks talle – 52 loengut.
Viljo Salumägi (E) – Viljo on aktiivne, sihikindel, seltskondlik ja andekas noormees. Ta paistab silma oma erakordse suhtlemisoskusega. Avatud, julge ja alati viisakana loob ta kergesti kontakti nii eakaaslaste kui ka õpetajatega, tema seltskonnas tunnevad kõik end hästi. Ta lihtsalt suudab suhelda igaühega ning muudab oma mõnusa huumorimeelega õhkkonna positiivseks ja meeldivaks. Viljo on kooliaktuste lahutamatu osa oma kitarrimängu, laulu ja tekstilugemisega. Ta on alati liikvel, valmis uusi väljakutseid vastu võtma ja endast parima andma, olles nii laval, spordiväljakul kui ka igapäevaelus paljudele eeskujuks.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2025
Ranno Valk (C) – Ta ei vaja suuremat tutvustamist, me teame teda ja tema saavutusi juba üsna hästi. Ta on väga laia silmaringiga ning võib igal teemal kaasa rääkida, näiteks käis ta presidendiga tehisarust vestlemas. Ta esitab tundides põnevaid fakte ja on alati valmis klassile uut teemat lihtsalt ja arusaadavalt üle selgitama. Ükskord unustas isegi arenguvestlusele minna, sest aitas klassikaaslasel õppida ja oli sellest väga kaasa haaratud. Ta on osalenud mitmel olümpiaadil ja saavutanud vabariiklikes voorudes häid tulemusi. Kuigi teda paeluvad reaal- ja loodusained, huvitub ka keeltest, näiteks sai ta rahvusvahelisel inglise keele olümpiaadil maailmas 5. koha. Ta on kaks aastat järjest saavutanud emakeeleolümpiaadi vabariiklikus voorus II koha, mis on kindlustanud õppekoha nii Tartu kui Tallinna ülikoolis. Kõrgkoolis plaanib ta õppida siiski füüsikat-keemiat.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2025
Kaisa Õun (A) – Ta on väga pühendunud oma hobidele. Ta teeb rahvatantsu juba üle 10 aasta. Tema esinemist on nauding vaadata – eriti graatsiline on ta siis, kui tema tantsupartner ta kõrgele üles tõstab. Samuti oskab ta hästi kitarri mängida. Kooli aktustel nähakse teda üha enam laulmas ja pilli mängimas. Tema jaoks on võrdselt tähtsad jõusaalitrenn ja raamatute lugemine, sest terves kehas on terve vaim!
Kõige pikem arenguhüpe 2025
Märten Tenisson (A) – Kui võrrelda teda 10. klassis ja praegu, on see nagu öö ja päev. Siis oli ta väga tagasihoidlik ja püüdis jääda nähtamatuks. Suhtlemine ja tähelepanu tundusid talle karistusena. Nüüd on ta palju aktiivsem: teeb sporti, võtab osa kõikidest üritustest ja liitus õpilasfirmaga Munalt Kanale. Seal suhtleb ta väga erinevate inimestega. A-klassis on ta arvestatav vestluspartner ja tore sõber.
2023/2024
Kõige minateadlikum õpilane 2024 – Jete Jõgi (Ö-klass). Ta on väga eeskujulik ja töökas õpilane, kes peab tähtaegadest ja kokkulepetest alati kinni. Tihti on tal vajalik tehtud juba nädalaid või päevi varem. Jõuab ja suudab palju, sest planeerib enda aega väga hästi. Ta on väga täpne ning organiseeritud. Teab, milles on hea ning milliseid oskusi on vaja parandada. Probleemide korral pöördutakse tema poole, ta oskab aidata ning on toeks. Mõistab teisi hästi, on empaatiline ning lahkhelid lahendab tasakaalukalt ja leiab kompromisse. Kui tekib probleem, tegeleb sellega kohe. Ta osaleb nii segakooris, bridžiringis kui ka mälumängus, kus on teistele enda pühendumisega eeskujuks. Lisaks on ka tema hinded väga head, sest ta on harjunud pingutama ning teab, et raske töö kannab vilja. On seadnud endale pikaajalisemad eesmärgid, mille saavutamiseks loob ka palju väiksemaid eesmärke, mille täitmine viib teda lähemale peamisele. Suur tugi klassijuhatajatele.
Kõige sotsiaalsem õpilane 2024 – Rasmus Randoja (Ö-klass). Ta jälgib uudiseid, tunneb maailmas toimuva vastu huvi. Kui on vaja millegi üle arutleda, siis võtab ta alati sõna. Oskab enda seisukohti viisakalt ja teistega arvestavalt argumenteerida ning ootab ka vestluskaaslaste arvamust. Üheski vestluses ei jää ta hätta ning oskab palju näiteid tuua. Teab, mida elult soovib, ning püüdleb selle poole. Võtab üritustest osa ning innustab ka teisi seda tegema. Ta on väga vaba suhtleja, seltsib pea igaühega. Ta meeldib nii kaasõpilastele kui ka õpetajatele ja koolitöötajatele. Enda muheduse ja naljadega muudab ka kõige hallimad ja sombusemad ilmad päikseliseks. Vahel leiutab uusi sõnu või väljendeid, mis tema keelekasutust rikastavad, kui tema arvates piisavalt head vastet pole.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2024 – Osmo Lapin (Ö-klass). Tema tugevaks küljeks on loodusteadused, mida valdab suurepäraselt. Eriti palju annet ja teadmisi on tal IT-valdkonnas, millega tegeleb pea iga päev. Ta on programmeerinud nii õpikeskkonna kui ka palju muud. Ta on osalenud ka Tartu ülikooli kursustel. Lisaks sellele oskab ta hästi ka matemaatikat, füüsikat ja keemiat. Annab neis õppeainetes nõu teistele, seletab esmapilgul kontimurdvad mõisted, valemid või teoreemid nii imelihtsalt lahti, et lausa lust on kuulata. Enda seisukohti kinnitab seostega erinevate valdkondade vahel ning toob ka väga häid näiteid. Loob õppides süsteemi ning kasutab enda mõistust ja teadmisi otstarbekalt, et ka keerulistele ülesannetele ja küsimustele lahendused leida. „Nupp nokib” võistlusel, kui me plastiliinist ja hambatikkudest torni tegime, ei olnud tema mureks see, kas me ehitame kõige pikema torni ja võistluse võidame, vaid see, et tornil oleks ikkagi hea vundament ja korralikud tugipostid.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2024 – Ranno Valk (C-klass). Tal on väga põhjalikud teadmised kõigis reaal- ja loodusainetes, ta on saavutanud väga häid tulemusi erinevatel olümpiaadidel ning ta aitab õppetöös kaasõpilasi ja vahel ka õpetajaid. Ta ei piirdu ainult sellega, mida koolis õpetatakse, vaid on osalenud ka TÜ teaduskooli keemia- ja füüsikakursustel. Olümpiaadile ei lähe ta kunagi mütsiga lööma, ettevalmistus on põhjalik ja tema sõnul ka väga arendav. Ta on laia silmaringiga, sest tunneb huvi selle vastu, kuidas asjad maailmas toimivad. Ta loeb teaduskirjandust, mängib malet ja kitarri, valdab hästi võõrkeeli. Lisaks on ta väga hea suhtleja, kes leiab kõigiga ühise keele. Ta on meie kooli ajaloos ainus õpilane, kes on saanud kutse rahvusvahelisele olümpiaadile.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2024 – Karoliine Peek (A-klass). Ta oskab mängida paljusid pille: klaverit, flööti, suupilli, akordionit ja ukulelet. Ise naudib ta kõige rohkem akordionimängu. Ta on esinenud paljudel meie kooli aktustel. Lööb aktiivselt kaasa ka rahvamuusikaansambli Tuustar esinemistel. Ta on laulnud kümme aastat kooris ning eelmisel sügisel alustas ta laulmist Jõgeva kammerkooris. Tema muusika tegemise nauding kiirgab tema näolt kaugele. Eelmise suve laulu- ja tantsupeol osales ta lausa kolme kollektiivi koosseisus – rahvatantsurühm, muusikakooli lastekoor ja rahvamuusikaansambel Tuustar. Samuti kuulub ta kooliteater Liblikapüüdja ridadesse. Ta on suur raamatukoi. Lisaks kirjutas ta oma praktilise tööna luuletusi, milles koostas luulekogu. Kodus meeldib talle kududa ja heegeldada. Paljude hobide tõttu oskab hästi oma aega planeerida. Lisaks on ta tore suhtleja ja väga hea kaaslane.
Kõige pikem arenguhüpe 2024 – Kevin Aland (Ö-klass). Kui 10. ja 11. klassi lõpetamine läks üle raskuste, kivide ja kändude, siis 12. klassi lõpuks on noormehe õppeedukus selline, et klassijuhatajad ja klassikaaslased on märganud väga suurt ja positiivset muutust. Edasi soovib minna õppima füsioteraapiat. On hakanud lugema raamatuid, mida ta varem ei teinud. Loeb ka inglise keeles. Lisaks sellele on ta tubli sportlane ja esindanud nii kooli erinevatel võistlustel kui ka pälvinud kõrgeid kohti jõutõstmises. Eesmärk on jõuda välja tasemele, et minna osalejana Inglismaale jõutõstmise maailmameistrite omavahelistele võistlustele. Järgib tervislikke eluviise: toitub tervislikult, liigub palju, magab ööpäevas vähemalt 7-8 tundi ja on piiranud netiaega.
2022/2023
Kõige minateadlikum õpilane 2023 – Andris Roland Saar (Õ-klass). Ta teab oma tugevusi ja nõrkusi ning oskab neid pöörata positiivseks. Tal on väga hea iseloom, aitab alati klassikaaslasi, tunneb huvi, kuidas neil läheb. Ta on alati naerusuine ning tema seltskonnas juba igav ei hakka. Kui vajad head nõu, siis võid kindlasti Andrise poole pöörduda. Andris on väga hea spordis, teeb trenni – käib jõusaalis ning mängib korvpalli. Vabal ajal käib kaitseliidus ning tööl. Ta on väga motiveeritud: tema eesmärgid ja tulevikuplaanid on paigas ning ta rühib sihikindlalt nende poole. Liikumise, une, toitumise ja nutiajaga tal probleeme ei ole: klassikaaslased saavad oma sõnumile vastuse millalgi.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2023 – Tõnis Kure (V-klass). Tõnis õpib väga hästi ning on äärmiselt tasakaalukas, töökas ja kohusetundlik. Andekas on ta erinevates valdkondades, kuid tema trumpaladeks on just reaalained, kus on edukalt esindanud kooli nii füüsika-, keemia-, matemaatika- kui ka bioloogiaolümpiaadil. Tõnis oskab luua seoseid erinevate teadusvaldkondade vahel. Ka klassikaaslastele selgitab ta lihtalt ja arusaadavalt, kuidas ja miks asjad just nii on. Ka tuleviku planeerib ta siduda just reaalainetega, sihiks on minna TalTechi õppima ehitiste projekteerimise ja restaureerimise erialale. Inglise keele rahvusvahelisel CAE eksamil sai ta C2 taseme. Meie klassi tarkpea!
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2023 – Robin Major (Õ-klass). Järjekordne “mees nagu orkester” tegelane. Eelkõige on ta sihikule võtnud reaalained ning sihtida see poiss juba oskab, sest tema kireks on ka jahindus ja vastavad relvaeksamidki edukalt sooritatud. Aga sama edukalt saab ta hakkama ka loodusainetes või inglise keeles. Kõigis neis ainetes on ta gümnaasiumiaja vältel korduvalt ja edukalt esindanud ka meie kooli. Ja mis veel olulisem – ta on kindlasti päästnud ka nii mõnegi klassi- ja koolikaaslase nendes õppeainetes täbarast olukorrast. Ilmselgelt on Robinil väga raske tulevikuplaane teha, sest tekib küsimus, mida õppida?
Kõige sotsiaalsem õpilane 2023 – Karoliina Kask (V-klass). Karoliina on meie klassi hing, kes esineb hea meelega. Ta innustab ja motiveerib ka klassi erinevates tegevustes osalema ja ilmselt on ta ainus, kes oma klassikaaslasi üldse kuskil osalema motiveerida suudab. Ta on nii eestvedaja kui ka tagant lükkaja. Ta on alati kõigega kursis, nii sellega, mis koolis toimub, kui ka sellega, mis väljaspool kooli. Ta on hea kuulaja ning väga abivalmis, tema poole võib oma murega alati pöörduda. Karoliina avaldab julgesti oma arvamust ja kui midagi on korrast ära, siis juhib sellele julgelt tähelepanu. Ta on avatud suhtleja ning meeldiv vestluskaaslane, kellel on väga hea huumorisoon. Leiab kergesti uusi sõpru, kellaga nalja teha. Ta lihtsalt on kõigi lemmik!
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2023 – Helis Kiis (Ü-klass). Ta on tõeliselt kultuurilembeline õpilane. Eelmisel õppeaastal viibis ta Ameerika Ühendriikides, kus elades avardas oma maailmavaadet, ammutas endasse sealse maa kultuurilist mitmekesisust ning kombeid. Helis on lõpetanud Jõgeva Muusikakoolis viiuli eriala, hetkel mängib Jõgeva Muusikakooli rahvamuusikaansamblis Tuustar ning on kooliteater Liblikapüüdja liige. Ka tantsimine ei ole talle võõras. Ta harrastab rahvatantsu Jõgevamaa Gümnaasiumi ühes segarühmas ning vabal ajal võtab osa tantsuklubidest, kust õpitakse pärimuslike seltskonnatantse. Lisaks sellele võtab osa Rahvarõivakoolist, kus omandab uusi teadmisi vanadest käsitöö võtetest ning kursuse käigus valmistab endale ise Laiuse Kihelkonna rahvariided. Helis on väga tihedalt seotud muusikaga. Ta külastab sageli erinevaid kontserte alustades Eesti pärimusmuusikast ja lõpetades Tšiili traditsioonilise kitarriga. Eesti trad-pop-rokkmuusikaansambli laulja Jalmar Vabarna nimetas Helist Trad.Attack! Jõgeva kontserdil lausa oma vanaks sõbraks. Kus mujal plaanib Helis oma õpinguid jätkata, kui ikka Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemias.
Kõige pikem arenguhüpe 2023 – Laura Rammul (W-klass). Laura suhe õppimisse on kolme aasta jooksul drastiliselt muutunud. Ta pühendab aega, et teha rasked teemad selgeks, küsib julgelt abi kohe, kui miski jääb ebaselgeks ning pingutab. Ta on hakanud mõistma, et pingutus ja tulemus käivad käsikäes ning ta soovib pingutada mitte viie, vaid teadmiste suunas. Lisaks on Laura eneseületuse julgus kõvasti hoogu kasvatanud. Algselt vaikne ja närveeriv hall hiireke on nüüd julge ning enesekindel ka siis, kui esitlus veel päris valmis pole. Tema jaoks ei ole enam probleem minna klassi ette ning täiesti südamerahuga ja enesekindlalt oma ettekanne ära teha. Laura on kolme aasta jooksul kõvasti vaeva näinud iseseisva enesearenguga, ta loeb selleks palju raamatuid, suhtleb teistega väga sügavatel teemadel ning on aasta aastalt muutunud järjest eneseteadlikumaks, avatumaks ja julgemaks
2021/2022
Kõige sotsiaalsem õpilane 2022 – Anti Kikkas (W-klass). Ta on koolikaaslane, kes jalutab sulle kooli peal nii hommikul kui ka pärast pikka päeva vastu naeru saatel. Ta on ääretult hea kuulaja ning oskab vajadusel samastuda nii rõõmsate kui kurvemate hetkedega. Lisaks heale kuulamisele on ta ka kõva latatara. Ta oskab alati igast teemast midagi rääkida, kui on vaja. Kui väga-väga vaja, mõtleb kasvõi välja. Tihtipeale päästab klassi õpetajate pingsa pilgu alt pärast piinlikku vaikust või viib osavalt jututeema tunnitööst hoopis filosoofilisematele teemadele. Ka ühelgi üritusel või seltskonnas ei jää ta tagaplaanile. Ta asub julgelt inimestega suhtlema ja seetõttu on ta ikka üks vinge sell! Anti on MEIE jutupaunik ja me hindame seda!
Kõige minateadlikum õpilane 2022 – Hermiina Prave (U-klass). Ta on väga tegus, enesekindel, ettevõtlik, sõbralik ja rõõmsameelne neiu. Ta on väga motiveeritud: eesmärgid ja tulevikuplaanid on paigas. Ta oskab väga hästi oma aega planeerida, sest lisaks hästi õppimisele on ta tegus õpilasesinduse liige ning aktiivne ka väljaspool kooli. Kooli kõrvalt tegeleb muusikaga (pillimäng, WAFi-s laulmine, laulude kirjutamine), samuti armastab sporti teha ja tantsida. Tervisliku toitumisega on teistele eeskujuks. Väga tähtsal kohal on pere ja sõbrad, kellega leiab alati võimaluse aega veeta.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2022 – Elisabet Hein (S-klass). Ta on saavutanud meie koolis kõige rohkem esikohti olümpiaadide piirkonnavoorudes – kokku 10. Sel aastal lisandus ka 1. koht eesti keele olümpiaadi vabariiklikus voorus. Lihtsam on nimetada neid õppeaineid, kus ta pole tipus olnud. Ta on võrdselt hea nii reaal- kui humanitaarainetes. See võib teha tema edasise suuna seadmise päris keeruliseks – tuleb valida just see kõige õigem valdkond paljude hulgast. Tema puhul on tarkus ja andekus tihedalt seotud töökuse ja kohusetundega. Päris kindlasti on tulevikus tema töö seotud teadusega, olgu see siis füsioteraapia või meditsiin. Tema kätte julgeks küll oma tervise usaldada!
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2022 – Marta-Helene Hansing (W-klass). Ta on meie oma kõige kirglikum muusik. Ta on Duo Trahh liige, lõpetas Jõgeva Muusikakooli viiuli erialal, mängib Jõgeva Muusikakooli rahvamuusikaansamblis Tuustar ja osaleb Liblikapüüdjas. Ta laulab või mängib pilli igal pool, kus võimalik või palutakse. Muusikaalaseid teadmisi on tal varrukas palju ning ta oskab need ka muusikavõõrastele inimestele kergelt arusaadavaks teha. Lisaks sellele, et ta ise loob kultuuri meie ümber, käib ta ka tihti erinevatel kultuuriüritustel, olgu selleks siis teater, kontsert, festival või hoopis miski muu – Marta on hea meelega kohal. Ka raamatud ei ole talle võõrad. Lisaks kohustuslikule kirjandusele on tal tihtipeale ka muud raamatud käte vahel või siis hoopis mõni pooleliolev käsitööprojekt. Martal on hea arusaamine maailmas toimuvast, tal on oma arvamus ning oskab oma seisukohti värvikalt põhjendada. Marta on meie Jannsen või Kunileid ja me hindame seda!
Kõige pikem arenguhüpe 2022 – Andrus Möller (U-klass). Noormees, kes on sellel õppeaastal väga palju arenenud. Suhtlemisel on palju avatum ja julgem. Pingutab ja on kindlasti väga palju vaeva näinud, et jõuda heade tulemusteni. Näiteks võib tuua suurepärase arengu eesti keeles ja kirjanduses, mida on märganud nii õpetaja Ülle kui ka klassikaaslased. Osales võidukas meeskonnas, kes tõi meie koolile I koha teadusvõistluselt “Nupp nokib”. Ta on teistele eeskujuks oma ajaplaneerimisega, kuna 5 korda nädalas osaleb erinevates trennides (rahvatants ja ujumine) ja samal ajal on õppimine korras.
2020/2021
Kõige sotsiaalsem õpilane 2021 – Cerle Siim. Ta on väga seltskondlik, hea ning meeldiv suhtleja – pole vist ühtegi inimest, kellega Cerle naerusuil ei suhtleks. Oma positiivse loomuga nakatab ta rõõmuga ka kõik kurvavõitu inimesed. Tal on oma arvamus ning ta julgeb selle ka välja öelda. Tunneb huvi erinevate kultuurivaldkondade vastu ja osaleb aktiivselt erinevates koolisisestes ettevõtmistes. Abivalmis ja usaldusväärne – alati saab tema juurde abi otsima minna, ta aitab alati, kui on vaja, seab teised endast tähtsamaks ja ei ütle kunagi „ei”.
Kõige minateadlikum õpilane 2021 – Teele Olgo. Ta on Jõgeva valla aasta noor 2021 – aasta noore preemia antakse Jõgeva valla noorele, kelle ühiskondlik tegevus või saavutused on olnud teistele noortele eeskujuks ning inspiratsiooniks. Teele on püstitanud endale selged eesmärgid ja teab, mida tulevikult ootab. Temasugust on raske leida. Julgeb enda eest seista ning oma arvamuse välja öelda. Esindab klassi õpilasesinduses, saab kõigiga hästi läbi. Kui on klassis midagi korraldada vaja, siis on Teele alati see, kes asja enda kanda võtab.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2021 – Madis Kõivopuu. Ta on poiss, kes oskab seostada reaalaineid omavahel. Füüsika – see on tema jaoks imelihtne! Ta abistab meelsasti ka klassikaaslasi ning teeb seda neile arusaadavas keeles. Käib füüsikaolümpiaadidel – saavutas eelmisel aastal 2. ning sel aastal 1. koha, edestades järgmist õpilast lausa 10 punktiga. Matemaatika on samuti üks ta lemmikutest – tal on selles kõik kursusehinded viied. Saavutas 8. koha nutispordi vabariiklikul rahvaspordipäeval. Tema jaoks pole olemas liiga keerulisi ülesandeid või kui on, siis ta naudib nende lahendamist. Ka uurimistöö tegi ta matemaatika valdkonnas. Digioskustelt on ta klassi üks paremaid. Pole teemasid, mida ta arvutitest rääkides ei valda.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2021 –Kirill Matiitšin. Ta on tubli füüsik: Eesti koolinoorte füüsikaolümpiaadi piirkondlikus voorus 1. koht aastatel 2020 ja 2021. Matemaatikaolümpiaadi piirkonnavoorus 2021 III-IV koht ja 2020 IV koht, piirkondlikul vene keele olümpiaadil II koht 2019 ja 2020, osales ka bioloogia piirkondlikul olümpiaadil. Jõgeva valla haridusstipendium aastal 2020/2021.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2021 – Annaliis Tenisson. Ta on silma paistnud oma suurepärase emakeeleoskusega. Seda tõestavad väga head tulemused emakeeleolümpiaadilt (maakonnas 2019 ja 2020 esikoht, 2021 teine koht). Kolmel viimasel aastal kutsutud ka vabariiklikku vooru, nendel kordadel, kui olümpiaad toimus, saavutas seal koha esikümnes. Lisaks on ta olnud edukas ka teistel olümpiaadidel: ajaloos (2020 piirkondlikul olümpiaadil 2. koht, vabariigis 7.-8. koht), inglise keeles (2019 ja 2021 piirkondlikus voorus esikoht, edukalt võttis osa ka olümpiaadist Best in English) ning saksa keeles (III koht 2019. aastal). Tegi väga heal tasemel gümnaasiumi uurimistöö, mis osales õpilaste teadustööde riiklikul konkursil. Ta on ka loominguline õpilane, mida tõestab II koht kooli omaloomingukonkursil (2020). Lõpetab gümnaasiumi kuldmedaliga. Klassikaaslased on tema kohta öelnud, et ta on alati aktuaalsete teemadega põhjalikult kursis ning jagab oma teadmisi teistega. Tema muusikalised oskused on suurepärased. Imeline!
Kõige pikem arenguhüpe – Takumi Yamada. Ta on võrreldes sügisega tohutult palju arenenud. Ta on meie koolisüsteemiga rütmis püsinud ning kõigega väga hästi hakkama saanud. Ta on sotsiaalne ja suhtleb paljude õpilastega üle terve kooli. Kõige rohkem on kindlasti arenenud tema eesti keel. Temaga on hea vestlusi pidada ja grupitöid teha. T-klass on väga uhke, et neil just selline klassikaaslane on.
Kõige pikem arenguhüpe – Kerttu Kethly Rumask. Võrreldes õppeaasta algusega on toimunud suured muutused suhtumises õppetöösse ja on arenenud õpioskused. Pole veel näinud õpilast, kellele tekitaks nii suurt rõõmu raske matemaatika harjutuse õige lahenduse iseseisev leidmine. Julgeb abi küsida ja seda hinnata. Kui vähegi oskab, aitab ka teistel õigete lahendusteni jõuda. Tahtis ja suutis – ühe õhtuga raamat läbi loetud ja sisu selge. Ohverdas pika aja trennidest õppimiseks.
2019/2020
Kõige selgema minapildiga õpilane 2020 – Deili Saan. Järjekindel ja usaldusväärne. Tema sõnal on kaalu ja ta ei karda oma arvamust välja öelda. Kui märkab ebaõiglust, siis sekkub. Võtab meeleldi vastu uusi väljakutseid, sest nende kaudu saab ennast arendada. Kui midagi on vaja teha, siis ei tee lihtsalt ära, vaid teeb hästi. Teab oma tugevusi ja nõrkusi, tegutseb läbimõeldult ega sea endale eesmärke, mida ei suuda saavutada. Toetav klassikaaslane, kui vähegi saab ja oskab, siis aitab.
Kõige sotsiaalsem õpilane 2020 – Egert Õim. Koolielus aktiivne ja ettevõtlik ning vastutustundlik (põhiväärtuse „ettevõtlikkus” kandja), teda huvitab ajalugu ja sotsiaalsed probleemid tänapäevases maailmas.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2020 – Emma Õnne. Kuigi ei ole valdkonda, milles meie Emma tubli ei oleks, paistab kultuuri väärtustamine iseäranis silma. Ta on lõpetanud muusikakooli ja jäi sinna „üleajateenijaks”, laulab kooris, mängib rahvamuusikaansamblis Tuustar ning harjutab hoolega rahvatantsu. Tunneb suurt huvi pärimuse vastu, soovib lähemalt uurida murdeid. Väärtustab kaunist emakeelt, saavutas piirkondlikul emakeeleolümpiaadil III koha. Käib meeleldi erinevatel kultuuriüritustel. Alati viisakas, mõistev, teeb tihti teistele komplimente.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2020 – Kerdo Kurs. Olgu aineks matemaatika või füüsika, teemaks tehnika, IT või kosmoloogia – Kerdo oskab alati oma arvamuse välja öelda ning seda faktidega põhjendada. Lisaks sellele, et Kerdol on teadusvaldkonnas lai silmaring, ei ole ta ka oma teadmiste ning konspektide jagamisel kade. Just tänu tema abivalmidusele ning seletusoskusele on paljud klassikaaslased ka viimasel hetkel töödeks õppides materjali omandanud.
„Pikim arenguhüpe” – Deivid Joosua. Gümnaasiumiaastate jooksul on silmapaistvalt arenenud suhtlemisjulgus ja õpioskused.
2018/2019
Kõige selgema minapildiga õpilane 2019 – Holger Saarik. Mitmekülgne noormees: saab hästi hakkama kõikides õppeainetes, tegeleb erinevate huvialadega. Ta on lõpetanud Jõgeva Kunstikooli, laulab kooris, valdab suurepärasel tasemel inglise keelt (siiani kooli parim tulemus CAE eksamil). Klassikaaslased toovad välja, et ta suudab väga hästi stressiga toime tulla, eksamitel ja kontrolltöödel on ta vana rahu ise. Samuti ei sea ta endale eesmärke, mida ei suuda saavutada. Ta on aktiivne klassi tegevustes, endale võetud ülesandeid täidab kohusetundlikult. Ta hoolitseb nii füüsilise kui vaimse tervise eest, on alati positiivne ja aktiivne ning teeb oma päikeselise olemusega kõigil tuju heaks. Ka on ta ka väga leidlik, ehk siis on võimeline probleeme uut moodi lahendama, seda mõnusal ja lihtsal viisil.
Kõige sotsiaalsem õpilane 2019 – Sten Siirak. On aktiivne, oskab oma arvamust alati selgelt põhjendada. Ta osaleb Kaitseliidu Jõgeva maleva ja Torma puhkpilliorkestris, Kaitseliidu ühendorkestris, kooliteatris „Liblikapüüdjad” ning kooli segakooris. Lisaks tegutseb MTÜ Tähetunnis juhatuse liikmena ning edendab seeläbi Jõgevamaa kultuuri läbi ürituste: “Tähetund”, “Tuulelapsed”, “Alo Mattiiseni muusikapäevad”, “Kooliteatrite suvekool Rannal”. Aitas kaasa heategevusüritusele kultuurikeskuses. 2019. aasta riikliku etlejate konkursi laureaat.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2019 – Kadi Värnik. Ta tegi suurepärase uurimistöö eesti keele arengutest ning esines keelekonverentsil Jõgeval ja Põltsamaal. Lööb aktiivselt kaasa kooliteater „Liblikapüüdja” tegemistes. Tema arutlused kultuurist ja kirjandusest on sisukad ja omanäolised.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2019 – Telver Objärtel. Oskab luua seoseid erinevate teadusvaldkondade vahel. Ta osales saates Rakett 69 ning jõudis kõrgele 6. kohale, mõlemad saate finalistid tegid talle ettepaneku osaleda finaalimeeskonnas. Telver osaleb TÜ Teaduskoolis ning on osalenud olümpiaadidel. leidlik, mitmekülgne ja andekas noormees.
“Pikim arenguhüpe” – Egon Vaiknemets. Sotsiaalne areng on käesoleva õppeaasta jooksul olnud väga kiire; õpib hinnetele „4″ ja „5″, osaleb aktiivselt koolielus (koolilehe toimetuses), julgeb pöörduda probleemide lahendamiseks nii klassikaaslaste kui ka täiskasvanute poole, jagab klassikaaslastele kasulikke õppematerjale.
2017/2018
Kõige selgema minapildiga õpilane 2018 – Robin Kool. Robin võistleb rahvusvahelisel tasemel, seetõttu puudub koolist, aga õpib iseseisvalt ja tulemuslikult järele. Iseseisev, ettevõtlik, peab kinni kokkulepetest.
Kõige sotsiaalsem õpilane 2018 – Theresa Pekka. Theresa on aktiivne kodutütar. Ta on väga hea ja meeldiv suhtleja, kellel on oma arvamus ning kes julgeb selle ka välja öelda. Abivalmis ja usaldusväärne. Tunneb huvi erinevate kultuurivaldkondade vastu ja osaleb aktiivselt erinevates ettevõtmistes.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2018 – Andra Värnik. Andra on suur lugeja ja teatrihuviline, laia silmaringiga ning sageli kooli sündmuste korraldajate seas. Piirkondlikul emakeeleolümpiaadil II koht, aktiivne kooliteatris Liblikapüüdja, pääses vabariiklikul teadustööde konkursil II vooru ja esines edukalt teadusfestivalil.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2018 – Felix Ranne. Aktiivne õpilane, kes on osalenud väga paljudel olümpiaadidel.
“Pikim arenguhüpe” – Martin Kalm. Kõigile üllatuseks lõpetab esimesel aastal kooli õppima asunud kolmeline noormees gümnaasiumi hinnetega „4″ ja „5″. Ürituste hing ja hea süda nii oma laulu-, pillimängu kui ka aktiivsuse ja abivalmidusega.
2016/2017
Kõige selgema minapildiga õpilane 2017 – Kairo Kiitsak. Kairo hindab oma võimeid adekvaatselt. Tal on väga selge tulevikupilt, mille nimel on tegutsenud ja töötanud juba üle 4 aasta. Ilma- ja loodusvaatlejana ning loodusfotograafina on leidnud tunnustamist Eestis ja maailmas.
Kõige sotsiaalsem õpilane 2017 – Kerlyn Roosipõld. Kerlyn on „klassi ema”, kes alati muretseb kõigi pärast. Ta on tohutult siiras ning armas inimene, ta ei ütle kunagi kellelegi halvasti, pigem meeldib talle komplimente teha. Ilus igas mõttes.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2017 – Marilin Kuusk. Marilin on igal aastal silma paistnud suurepäraste luuletustega omaloomingukonkursil. Tema silmaring on meeletult lai, ta on aktiivne leidmaks võimalusi enda arendamiseks ning tal on omapärane stiil.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2017 – Peep Kolberg. Peep õpib väga hästi ning on äärmiselt tasakaalukas, töökas ja hoolas. Ise peab enda tugevuseks just reaalaineid, milles on ette näidata häid tulemusi, on edukalt esindanud kooli erinevatel võistlustel.
„Pikim arenguhüpe” – Kristofer Käosaar. Kristoferi hinded on alati korras olnud, kuid iga aastaga on ta järjest tublim olnud ning õppimine on muutunud sihikindlamaks. Lisaks saavutas vabariiklikul inglise keele olümpiaadil 4. koha.